به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در آئین معارفه سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان افزود: آستارا ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارد و باید این توانمندی ها با نگاه خلاقانه مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه گردش نیروها به توسعه برنامه های شهرستان کمک می کند، اضافه کرد: طرح ها و برنامه های خوبی در حوزه تجاری و اقتصادی در این شهرستان شروع شده که نیازمند پیگیری مدیران است.
وی افزود: شهرستان آستارا کاستی های مختلفی در حوزه زیرساخت ها دارد و با مدیریت جدید و رویکرد کارآفرینانه باید این چالش ها برطرف شود.
رنجکش اظهار کرد: مدیران باید به صورت عملیاتی در راستای برطرف ساختن این کاستی ها وارد عمل شوند و مردم را در جهت ایجاد فرصت های کسب و کار همراهی کنند.
در این نشست از زحمات 10 ساله بیژن خالق وردی پور تقدیر و محسن آهنی به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.
آستارا پنج هزار واحد صنفی دارد و به علت قرار گرفتن در نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و تردد اتباع خارجی محسوب می شود.
**دیدار مسئولان آستارا با خانواده شهید و جانباز اهل تسنن
به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش فرماندار این شهرستان در دیدار با خانواده شهید صمد حبیبی شعبان و جانباز حسین حامدی گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار ملت ایران هستند.
وی افزود: شهادت مظهر قدرت و تبلور ارزش‌های اسلامی است و قدردانی از رشادت های جوانان غیور ایران اسلامی، افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی گیلان و در جوار جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید ، 71 آزاده و 615 جانباز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.