به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مهرداد مهرگان روز یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی رضوانشهر ، همکاری و تعامل مردم با ناجا را سازنده دانست و اظهار کرد: مشارکت و همدلی مردم با پلیس، رمز موفقیت ماموران نیروی انتظامی در ماموریت های محوله است.
وی ادامه داد: اصلی ترین وظیفه حاکمیت، ایجاد امنیت برای مردم است و پلیس نیز از این مهم غافل نیست و برای تحقق آن بصورت شبانه روزی در تلاش است.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره شاخص های امنیتی شهرهای استان گفت: رضوانشهر در مقایسه با شاخص های امنیتی سایر نقاط استان، در شرایط خوبی قرار دارد که این امر، با تلاش کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی محقق شده است.
فرماندار رضوانشهر نیز گفت: ماموران انتظامی تاکنون با تلاش های مطلوب توانسته اند اراده عملی این نهاد برای برخورد با ناهنجاری ها را نشان دهند.
عسگر حسنی پور بیان داشت: چنانچه انسان به کار خود عشق بورزد، هم احساس امنیت می‌کند و هم امنیت را برای دیگران ایجاد خواهد کرد.
وی به پتانسیل ‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: رضوانشهر با دارا بودن ظرفیت های مختلف اعم از تنوع قومی و مذهبی از اهمیت بالایی برخوردار است و فرمانده جدید انتظامی باید با دید وسیع ‌تر و عمیق ‌تری نسبت به این شهرستان ایفای نقش کند.
همچنین نماینده مردم شهرستان های رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت کشور به تعبیر مقام معظم رهبری مثال‌زدنی است و در این شهرستان نیز ما طعم شیرین امنیت را لمس می کنیم.
محمود شکری ادامه داد: نیروی انتظامی فارغ از جناح‌ بندی های سیاسی برای همه افراد و اقوام مختلف امنیت را تأمین می‌کند و این‌ یکی از افتخارات نیروی انتظامی است.
در پایان این مراسم سرهنگ رضا کوهستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی رضوانشهر معرفی شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 2 بخش مرکزی و پره سر، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده:کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.