به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این رقابت ها ، تیم های کشتی فرنگی بزرگسالان گیلان و خراسان شمالی با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.
در دیدار نهایی که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد ، تیم کشتی فرنگی بزرگسالان گیلان با نتیجه شش بر چهار، برابر خراسان شمالی به برتری رسید و مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.
همچنین در دیدار رده بندی ، تیم های کشتی فرنگی بزرگسالان خراسان جنوبی و زنجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت، تیم زنجان حریفش را شکست داد و مقام سومی این رقابت ها را تصاحب کرد.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در گروه ج ، از روز گذشته (چهارشنبه) با حضور یکصد کشتی گیر از تیم های بوشهر، گلستان، گیلان، همدان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و زنجان در رشت آغاز شده بود.
کشتی گیران حاضر در این دوره از رقابت ها ، به صورت تیمی در وزن های 55 ، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم و بدون ارفاق وزن در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در سه گروه الف ، ب و ج برگزار می شود که استان گیلان میزبان رقابت های گروه ج این رقابت ها بود.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.