مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های مازندران، لرستان، کردستان، همدان، اصفهان و مرکزی به ترتیب عناوین اول تا ششم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
عباس نورمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در وزن 57 کیلوگرم علی مرادی از آذربایجان غربی و حسین کاویانی از فارس به ترتیب اول و دوم شدند و احمد مرادی از لرستان و احمد نادری محمودیان از مرکزی نیز به طور مشترک رتبه سوم را تصاحب کردند.
وی افزود: در وزن 61 کیلوگرم مسعود پیرخفری از کردستان و محمدرضا قنبری از همدان به ترتیب اول و دوم شدند و علیرضا اسلامی از گلستان و اسماعیل جهانگیری از مرکزی نیز به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن 65 کیلوگرم محمدفرشید حسین پناهی از کردستان و عزیز رشیدی از آذربایجان غربی به ترتیب اول و دوم شدند و محمدتقی ساربان از اصفهان و محسن خدادادی از مازندران نیز به‌طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
نورمحمدی عنوان کرد: در وزن 70 کیلوگرم مرتضی میرمحمدی از زنجان و موسی شعبان نیا از گیلان به ترتیب اول و دوم شدند و پرویز سیاه سنگی از مازندران و محمود رهنما از اصفهان نیز به‌طور مشترک عنوان سوم را تصاحب کردند.
وی ابراز داشت: در وزن 74 کیلوگرم حسین معتکف از مازندران و محمد سپهوند از لرستان به ترتیب اول و دوم شدند و مهدی اسدی از زنجان و رضا رنجبری از همدان نیز به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن 86 کیلوگرم اباذر باقری از مازندران و اسماعیل رشیدی از کردستان به ترتیب اول و دوم شدند و اکبر مقصودی از تهران و حسین ساری مقدم از گلستان نیز به‌طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
نورمحمدی اظهار داشت: در وزن 97 کیلوگرم محسن فولادوند از لرستان و عسکر ممی زاده از آذربایجان شرقی به ترتیب اول و دوم شدند و سید یاسر مظاهری از کهگیلویه و بویراحمد و مجید غریبی از تهران نیز به‌طور مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.
وی افزود: در وزن 125 کیلوگرم محمد گرجی از مازندران و فرداد فریدی از کردستان به ترتیب اول و دوم شدند و انوش رحمانی از لرستان و محسن باقری از مرکزی نیز به‌طور مشترک عنوان سوم را تصاحب کردند.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 18 تیم از 16 استان کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و به مدت یک روز در سالن شهید پایدار شهر یاسوج به مصاف حریفان خود رفتند.
نورمحمدی عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور 107 کشتی گیر رده سنی بزرگسالان برگزار شد.
وی ابراز داشت: استان‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها شامل کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، شهرستان‌های تهران، خراسان رضوی، زنجان، فارس، کردستان، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان بوده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.