مرتضی اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها در گروه B روزهای 11 و 12 آبان به میزبانی بندرگز در غرب گلستان برگزار می شود و همه مقدمات و شرایط برای میزبانی مطلوب از تیم های شرکت کننده فراهم است.
وی بیان کرد: دررقابت های این گروه 10 تیم استان های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، مرکزی، آذربایجان غربی، کردستان، سیستان و بلوچستان، قم و فارس در سالن دانشگاه آزاد بندرگز به صورت تیمی با هم مسابقه می دهند.
دبیر هیات کشتی گلستان افزود: رقابت های گروه A نیز با حضور تیم های درجه اول کشتی کشور در خرم آباد برگزار می شود که گلستان امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب در رقابت های گروه B ، سال آینده به جمع تیم های درجه اول کشور بپیوندد
اسدی ادامه داد: کشتی گلستان دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی است که در تلاش برای پرورش هر چه بهتر آنها و قرار گرفتن در مسیر قهرمانی و مدال آوری هستیم.
وی گفت: محمد طهماسبی زاده در وزن 57 کیلوگرم، مظاهر شربتی در 61 کیلوگرم، دانیال حجتی در 65 کیلوگرم ، میلاد طهماسبی زاده در 70 کیلوگرم ، اصغر جبلی در 74 کیلوگرم ، علیرضا حسنی در 79 کیلو گرم ، آرش نیرآبادی در 86 کیلوگرم ، حسین رایجی در 92 کیلو گرم ، محسن ناصری در 98 کیلوگرم و سید احمد رسولی در وزن 125 کیلوگرم؛ اعضای تیم گلستان در این مسابقات هستند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.