به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا فرهاد دلق پوش در دیدار با شهردار رشت با استقبال از برنامه های شهرداری رشت همگام و مرتبط با صنعت و معدن استان افزود: این سازمان در ارتباط با پروژه های عمرانی برای آبادانی و اجرای طرح های شهری آمادگی کامل دارد.
وی با بیان این که هر فرآیند منجر به ارائه خدمات عمومی و عامه المنفعه مطلوب و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل بین دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب ضروری است.
وی همگرایی و اهداف مشترک را سرمنشاء ارتقاء شهر و استان دانست و خاطرنشان کرد: همه مدیران مشترکا برای عمران و آبادی شهر وظیفه داریم و برنامه ریزی برای پیشرفت و جذب سرمایه گذاری، مختص یک دستگاه و یا نهاد دولتی نیست.
شهردار رشت نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: از همکاری دوجانبه شهرداری با سایر نهادها به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت در دو حوزه مدیریت شهری و حوزه عمران شهری استقبال می کنیم.
مسعود نصرتی خاطرنشان کرد: در بستر این همکاری ها، می توانیم زمینه سرمایه گذاری در حوزه های تولید و تجارت را برای توسعه شهری فراهم کنیم.
وی برخی از سرمایه گذاری ها را در حوزه های عمرانی دائمی دانست و اظهار کرد: شهرداری از جمله دستگاه های خدمات رسان به تمامی نهادهای استان است و مدیریت شهری آن یک طرفه نیست و در سایه مساعدت با تولیدکنندگان و اصناف بسیاری از امور انجام می گیرد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.