مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با وجود کاهش رتبه های تک رقمی گیلان در کنکور سراسری امسال ، برای سومین سال پیاپی توانستیم رتبه ششم بزرگترین ماراتن علمی کشور را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در نشست مدیران مدارس نمونه دولتی گفت: عملکرد مثبت و مدیریت خلاقانه در این مدارس علاوه بر ایجاد انگیزه در معلمان ، اعتماد مدیران بالادست را سبب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مدارس نمونه دولتی در کسب رتبه‌های برتر کنکور و سایر رقابت های علمی، خاطرنشان کرد: با وجود کاهش رتبه‌های تک رقمی‌گیلان در کنکور سراسری امسال، برای سومین سال پیاپی توانستیم رتبه ششم بزرگترین ماراتن علمی کشور را کسب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 2 درصد دانش آموزان استان در مدارس خاص تحصیل می‌کنند و در این میان 5 هزار و 697 دانش آموز در 27 مدرسه نمونه دولتی گیلان درس می‌خوانند.

وی گفت: مدیران مدارس نمونه دولتی با تدبیر و شناخت انتظارات خانواده ها ، می توانند موجبات ارتقای مدرسه و تقویت سیستم مدیریتی را فراهم کنند.

حاجتی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی با تدبیر ورزی و اجرای درست سیاست‌های کلان آموزش و پرورش می‌توانند تحول ساختاری و تغییرات مثبت را در آموزش و پرورش ایجاد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.