به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: خواسته ما اختصاص یک هزار و 500 میلیارد تومان است و در این راستا اهتمام داریم ولی با توجه محدودیت های اعتباری کشور برای توافق این پرداخت قدردانی می کنیم .
وی اضافه کرد: برخی مشکلات استان مربوط به بیش از 30 سال قبل می باشد که رفع آنها در دو سه سال اخیر سرعت گرفته است و انتظار می رود با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تحرک بیشتری را شاهد باشیم.
استاندار گیلان به بودجه سال 97 نیز اشاره و بیان کرد: پیشنهادات لایحه بودجه 97 را تدوین و به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تقدیم می کنیم.
وی تصریح کرد: اهتمام داریم تا با یک حرکت شتابان در مسیر توسعه گیلان با حمایت مردم، کمک گرفتن از صاحبان خرد ، نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلو ببریم و آنچه به مردم قول دادیم به نتیجه برسانیم.
سالاری یادآور شد: اولویت های استان را استخراج و ساختاری را براساس شورای برنامه ریزی و توسعه استان را مبتنی بر مشارکت های عمومی و خرد جمعی در کمیته های تخصصی مختص استان تدوین کردیم .
استاندار گیلان ادامه داد: برنامه های راهبردی با ابعاد مشخص ، هم وضع مشخص و هم وضع مطلوب بزودی توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی قرار است ، تهیه شود و ما آنها را نهایی می کنیم و مبنای کار در بخش های مختلف قرار می گیرد.
گیلان، از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت شهر رشت است.این استان، از شمال به دریای خزر متصل بوده و دارای مرز آبی با کشورهای حاشیه دریا می‌باشد و از طریق آستارا نیز دارای مرز خاکی با جمهوری آذربایجان است . مساحت گیلان افزون بر 14 هزار کیلومترمربع و جمعیت آن حدود دو و نیم میلیون نفر است .استان گیلان به 16 شهرستان تقسیم شده که عبارتند از: آستارا،آستانه‌اشرفیه، املش، بندر انزلی، تالش، سیاهکل،شفت،رشت،رودبار،رودسر، رضوانشهر،صومعه‌سرا،فومن،لاهیجان،لنگرود، ماسال .
خبرنگار: سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.