به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری لاهیجان به ایرنا، مسعود کاظمی هدف از برگزاری این جشنواره را مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های شهری و استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان عنوان کرد و افزود: معماری، زیباسازی و سیمای منظر شهری، محیط زیست، بهداشت محیط شهری و مدیریت پسماند، ترافیک، حمل و نقل بار شهری، خدمات شهری و فضای سبز، فنآوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، گردشگری، المان های شهری، عمران شهری، فرهنگی و اجتماعی و هنری و ورزشی و موضوعات آزاد شامل سایر ایده های مرتبط با موضوع مدیریت شهری از عنوان های مورد نظر این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: با تشکیل هیات داوران ایده های دریافت شده مورد بررسی قرار گرفته و برترین ها معرفی خواهند شد.
شهردار لاهیجان اظهار کرد: لاهیجان شهری با ویژگی ها و جاذبه های فراوان است که باعث برجسته شدن این شهر نسبت به سایر شهرها شده و تیم مدیریت شهری نیز با تمام توان با استفاده از همه پتانسیل ها و ظرفیت ها برای جهانی شدن این شهر تلاش می کند.
کاظمی یادآور شد: لاهیجان سالانه پذیرای بیش از سه میلیون گردشگر است و مسئولان شهرداری لاهیجان در نظر دارند با فراهم کردن شرایط لازم، رضایت شهروندان و مسافران را جلب کنند.
وی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده، افزود: مهلت ارسال ایده ها تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری تعیین شده و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.
علاقه مندان می توانند آثار و ایده های خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در لاهیجان، میدان گلستان، ساختمان ستادی شهرداری، واحد روابط عمومی ارسال کنند.
لاهیجان در شرق استان گیلان واقع شده و به عنوان شهر چای، ابریشم ، کیک و کلوچه معروف است و این شهر تاریخی کهن را پشت سر گذاشته است. لاهیجان با وسعت یک هزار و 13هکتار حدود یکصد هزار جمعیت را در خود جای داده و زیبایی های طبیعی و جاذبه های گردشگری این شهرستان ، توجه بسیاری از گرشگران و طبیعت دوستان را به خود جلب کرده است .
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.