به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، سید مرتضی مختاری در جلسه ساماندهی مسافران فرهنگی تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: اسکان تابستانی فرهنگیان از پنج تیر آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و همکاران باید از همه امکانات در اختیار برای راحتی مسافران و گردشگران فرهنگی استفاده کنند.
وی با اشاره به جاذبه های گردشگری تالش یاداور شد: تابستان سال گذشته 9 هزار و 701 مسافر فرهنگی و 110 مسافر غیر فرهنگی در مدارس تالش اسکان یافته بودند.
شهرستان تالش با برخوداری از مناطق جلگه ای، جنگلی، ییلاقی و ساحلی زیبا و منطقه گردشگری گیسوم از مناطق گردشگرپذیر گیلان است.
** مدیر جهاد کشاورزی تالش از آغاز برداشت علوفه از 175 هکتار از مراتع ییلاقی این شهرستان خبر داد.
سید علی موسوی پیش بینی کرد یکهزار و 750 تن علوفه به ارزش هشت هزار و 750 میلیون ریال از مراتع این شهرستان برداشت شود.
وی با اشاره به وجود 234 هزار راس دام در این شهرستان گفت : بخشی از علوفه مورد نیاز آنها از این شهرستان و بخشی دیگر از استان های همجوار تامین می شود.
موسوی افزود: امسال در یکهزار و 368 هکتار از اراضی کشاورزی تالش توسط 650 بهره بردار، محصولات بهاره (صیفی وجالیزی) کشت شده است و پیش بینی می شود 9 هزار و 167 تن محصول به ارزش 91 میلیارد ریال تولید شود.
شهرستان تالش دارای چهار هزار هکتار اراضی باغی است . این شهرستان با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار دهنده : بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.