به گزارش خبرنگار ایرنا ، در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان)و از هفته یازدهم، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد از ظهر چهارشنبه در ورزشگاه تختی شهرساحلی انزلی میزبان تیم ماشین سازی تبریز است.
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اسامی نیما میرزا زاد، حجت صدقی، مهدی کربلایی، مهیار زحمتکش، میلاد جلالی، میلاد پوررحمت الله، صادق صادقی، وحید حیدریه، عباس عامری، صائب محبی، عرفان پور افزار ، سینا دست نشان، شهریارمقانلو، پوریا غلامی، خشایار زبرجد، بابک مرادی، حسین قنبری، رضا نبی زاده، محمدرضا نقدیپور و ایمان با صفا را به عنوان بازیکنان اصلی و ذخیره برای رویارویی تیمش در مقابل تیم ماشین سازی تبریز معرفی کرده است.
ملوانان با فراز و نشیب هایی که تا هفته دهم در رقابتهای این فصل جام ازادگان داشته اند امیدوارند که با کسب هرسه امتیاز این دیدار و همچنین کسب سه امتیاز بازی معوقه شان در برابر مس رفسنجان به رده های بالای جدول رده بندی صعود کنند.
تیم فوتبال شهرداری تبریز نیز که از آغاز فصل نتایج بدی گرفته بود در چند بازی اخیر خود توانست تا رده سیزدهم جدول رده بندی خود را بالاکشیده و نیاز به سه امتیاز خارج از خانه خود در برابر ملوانان دارد و این در حالی است که نتیجه تساوی دردی از هیچ کدام از دو تیم دوا نمی کند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تاکنون از بازیهای انجام شده خود با سه پیروزی، چهار مساوی و دو شکست و 11 گل زده و 10 گل خورده و کسب 13 امتیاز و با یک بازی کمتر در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم ماشین سازی تبریز نیز با کسب 10 امتیاز از 10 بازی گذشته خود 2 پیروزی ، چهار مساوی و چهار شکست را در کارنامه خود دارد و با 12 گل خورده و 9 گل زده و تفاضل گل منفی سه ، در حال حاضر در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.
قضاوت این دیدار برعهده امید سعید فر است و حید سبحانی، مسلم رحیم خانی و ابوالفضل دوستی وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می کنند و حاتم بک پور نیز ناظر این دیدار است.
دیدار ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز ساعت 14 و 45 دقیقه فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود و براساس اعلام سازمان هواشناسی ، آسمان گیلان در زمان برگزاری این دیدار ابری بوده و احتمال بارش باران نیز وجود دارد.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تاسیس در سال 1348 افتخارات بسیاری در فوتبال کشور برای مردم این شهر ساحلی به ارمغان آورده و در حال حاضر پس از سقوط از لیگ برتر ، دومین سال حضور متوالی خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) را تجربه می کند.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.