به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین بازی که تماشاگران گنبدی حضور پرشور در آن داشتند و ظرفیت حدود سه هزار نفری سالن را پر کرده بودند، تیم ایرانیان گنبد، گیم اول را با برتری آغاز کرد و با ارائه بازی موفق در دفاع روی تور، دریافت ها و سرویس ها موفق شد این گیم را با نتیجه 25 بر 20 به سود خود پایان دهد.
در گیم دوم بازی دو تیم بازی پایاپایی را دنبال کردند اما این تیم گنبدی بود که از پس از پایان وقت استراحت فنی اول که 8 بر 6 نتیجه را واگذار کرده بود، با سرویس های خوب خود و دفاع روی تور توانست علاوه بر جبران امتیازهای عقب مانده با نتیجه 16 بر 13 پیش بیفتد.
تیم ایرانیان گنبد موفق شد در ادامه این گیم با حفظ برتری خود با نتیجه 25 بر 19 به پیروزی برسد.
در این گیم و در حالی که نتیجه بازی 24 بر 19 به سود تیم میزبان بود، بخشی از برق سالن برگزاری مسابقه دچار ضعف ولتاژ شد و حدود 20 دقیقه بازی را متوقف کرد.
در گیم سوم بازی، بازیکنان گنبدی با روحیه بالا به مصاف حریف رفتند و یاران شهرداری ارومیه نیز برای جبران گیم های از دست رفته تلاش می کردند که منجر به ارائه بازی تقریبا برابر شده بود و دو تیم با امتیازات نزدیک به هم، بازی را پیش بردند.
در ادامه گیم، تیم میهمان موفق شد با استفاده از بی دقتی و اشتباهات بازیکنان گنبدی، کسب امتیاز کرده و در نهایت این گیم را با نتیجه 25 بر 19 به نفع خود پایان داد.
گیم چهارم این بازی نفس گیر نیز با حملات تیم میهمان که با برد ست قبل روحیه گرفته بود، آغاز شد و این تیم توانست با پنج امتیاز اختلاف از تیم ایرانیان گنبد پیش بیفتد.
در ادامه بازی، بازیکنان تیم گنبد به خود آمده و توانستد با جبران امتیازهایی عقب افتاده، در امتیاز 13 با حریف مساوی کرده و با تداوم بازی برتر خود و حمایت پرشور هوادارانش، این گیم را با نتیجه 25 بر 20 به نفع خود به پایان داده و در نخستین بازی لیگ برتر، سه امتیاز حساس و خانگی را کسب نمایند.
به گزارش ایرنا در این دیدار تیم ایرانیان گنبد با ترکیب اصلی کمال قریشی، امین حسن زاده، سهیل احمدی، علیرضا نادی، سخی عیدی و گل محمد سخاوی به میدان آمد و ترکیب اصلی تیم شهرداری ارومیه را نیز معین رحیمی، وحید سیدعباسی، جواد محمد نژاد، بهرام فرید ، علیرضا بهبودی و عبدالرضا علیزاده تشکیل می داد.
این دیدار با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد و حمید راهجردیان به عنوان داور اول و مرتضی علایی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و محمد حسین شفقی به عنوان ناظر فدراسیون والیبال بر بازی نظارت می کرد.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.