بهزاد محمودی یکشنبه شب پس از برد تیمش درساری برابررعد پدافند کاشان افزود: تیم سارویه درآخرین روزهای مانده به رقابت های لیگ برتر وارد گود مسابقات شده، ولی بازی قابل قبولی را ارایه داد.
وی اضافه کرد : تلاش می شود تا تیم سارویه بتواند همانند عمران نماینده خوبی برای مردم خوب ساری در رقابت های والیبال لیگ برتر باشد و جایگاه والیبال را درمازندران به کشور نشان دهد.
تیم تازه تاسیس سارویه شهر ساری توانست در نخستین دیدار رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های ایران در عصر امروز در دیدار خانگی تیم نوپا رعد پدافند کاشان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.
محمودی اظهارداشت : تیمش از بازیکنان جوان و با استعدادی برخوردار است و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مسوولان شهری و استانی این تیم در این فصل از رقابت های والیبال آبرو داری کند.
سرمربی سارویه اضافه کرد : دررقابت های والیبال لیگ برتر تیم های قدری با بازیکنان دارای سابقه جهانی برخوردار است و هیچ تیمی از پیش برنده نخواهد بود.
وی با اشاره به کیفیت بالای رقابت های والیبال لیگ برتر افزود : برای بازیکنان جوان ساری این رقابت ها تجربه و انگیزه خوبی خواهد بود تا بتوانند شایستگی و لیاقت خودشان را نشان دهند.
محمودی اظهارداشت : تیم ما در بین تیم های قدر با بازیکنان ملی و تمکن مالی بالا به دنبال تثبیت جایگاهش در لیگ برتر است و نباید بیش از این هم از تیم جوان ما انتظار داشت.
وی در پایان این مصاحبه هم قول داد تا تیمش در برابر تیم های مدعی نیز دست و پا بسته بازی نکند و بتواند والیبال مازندران را نشان دهد.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.