شهردار رشت گفت: شهر رشت نیازمند است بعد تخصصی رسانه و گفتمان رسانه‌ای خود را تقویت کند، لذا امید است، ارتباط اجرایی ما بین شهرداری و سپاه مستحکم تر از گذشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسمی با حضور مسعود نصرتی شهردار رشت تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان با شهرداری رشت در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح مقدماتی و پیشرفته خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی و تربیت شهروند خبرنگار در سرای محلات شهر رشت منعقد شد.

 شهردار رشت اذعان داشت:‌شهر رشت  نیازمند است  که بعد تخصصی رسانه و گفتمان رسانه‌ای خود را تقویت کند، لذا امید است، ارتباط اجرایی ما بین شهرداری و سپاه مستحکم تر از گذشته باشد.

شهردار رشت با تاکید بر ظرفیت شایسته استان در امور رسانه خاطرنشان کرد: برخی اطلاع رسانی‌ها با توجه به محتوای تخصصی خود علاوه بر آنکه  ارتباط چندانی  با مخاطبان برقرار نمی‌کند بلکه با کم و زیاد کردن مطالب نگرانی‌هایی را نیز ایجاد خواهند کرد. 

وی با اشاره به ویژگی بسیج رسانه تصریح کرد: وقتی گیلان به لحاظ کمیت چندین برابر دیگر استان‌ها از ظرفیت رسانه‌ای برخوردار است باید در  تخصصی بودن خبرنگاران و اطلاع رسانی دقیق اخبار نیز بالاتر از دیگر استان‌های کشور باشد.

نصرتی حوزه مدیریت شهری را حوزه‌ای فوق تخصصی عنوان کرد و گفت: ضرورت افزایش توانایی انتقال اخبار با نگاه تخصصی در حوزه شهری کاملاً ملموس است، لذا شهروند که حقوق دوسویه دارد باید آگاه باشد که چه کارهایی باید انجام دهد تا شهروند به معنای واقعی شهر باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.