به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال کشور و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر جمعه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم فوتبال استقلال خوزستان بود.
ملوانان در این بازی علیرضا حیدری، وحیدحیدریه، مهیار نوری، حسین قنبری، پژمان نوری، بابک مرادی ، محمد پور رحمت الله، مهیار زحمتکش، علیرصا محمودی، حسین شنانی و محمد روشندل را به سرمربیگری نادر دست نشان در اختیار داشتند و در سوی دیگر میدان، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان از وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی ، موسی کولیبالی ، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملاچعب، حسین بهرامی خشاب، ابوالفضل علایی، مهرداد پور ابولقاسم، یونس دلفی به عنوان 11 بازیکن اصلی تیم خود استفاده کرد.
قضاوت این دیدار حساس بر عهده کوپال ناظمی بود و بابک داوری و امین مبشر و ناصر جنگی وی را در امر قصاوت این دیدار یاری کردند.
پیش از آغاز بازی نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به همراه کادر فنی با دسته گل به استقبال عبدالله ویسی و تیم استقلال خوزستان رفت و سرمربی تیم میهمان را به گرمی در آغوش گرفت.
بازی در هوای آفتابی و شرایط مطلوب و با حملات تیم استقلال خوزستان آغاز شد و این تیم برای رسیدن به گل ، توپ های زیادی را از کناره‌های زمین بر روی دروازه ملوان ارسال کرد و حملات متعددی را تدارک دید.
از سوی دیگر ملوانان نیز با استفاده از ضد حملات قصد دستیابی به گل را داشتند که در نهایت حملات هر دو تیم در نیمه اول ، بی نتیجه بود و دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی نیز ملوانان برای پیروزی در این دیدار حملات زیادی را در عمق دفاع تیم استقلال خوزستان در دستور کار قرار دادند اما بر خلاف روند بازی و با تعویض طلایی عبدالله ویسی نتیجه بازی در دقایق 77 و 84 به نفع میهمان عوض شد و استقلال خوزستان با 2 گل کلودیر مارینی جونیور بازیکن شماره 18 این تیم، پیروزی را به اردوی خوزستانی ها آورد.
ملوانان در ادامه بازی نتوانستند گل های خورده را جبران کنند و با شکست در برابر تیم حریف از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفتند.
هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با شعارهایی نظیر بازیکن بی غیرت نمی خواهیم ، دست نشان حیا کن ، ملوان رو رها کن در پایان بازی، تیم محبوبشان را بدرقه کردند و از سوی دیگر با تشویق پژمان نوری با سردادن شعار پژمان امپراتور از تلاش کاپیتان محبوب تیمشان تشکر کردند.
همچنین کلودیر مارینی جونیور در دقیقه 82 و وحید شیخ ویسی در دقیقه 90 از تیم استقلال خوزستان و حسین قنبری در دقیقه 84 بازی از تیم ملوان بندرانزلی از داور ، کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه رقابت های جام حذفی و از مرحله یک چهارم نهایی برای تعیین حریف بعدی باید منتظر قرعه کشی سازمان لیگ باشد .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) 10 آبان ماه جاری در ورزشگاه تختی بندرانزلی، میزبان ماشین سازی تبریز است.
ملوانان در حال حاضر با 13 امتیاز از 9 بازی انجام شده و با یک بازی کمتر، در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارند.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.