به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) و از هفته هفتم این دوره از رقابت ها و براساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور دو تیم قرار بود ساعت 15 و 30 روز گذشته (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر بروند که به دلیل آب گرفتگی ورزشگاه تختی و شدت بارش باران در روز گذشته با تصمیم یاسر همرنگ داور این مسابقه ، این دیدار لغو و به عصر امروز (پنجشنبه) موکول شده بود.
اما با وجودتلاش مسئولان هیات فوتبال بندرانزلی برای آماده سازی زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی برای برگزاری این رقابت ، به دلیل ادامه باران شدید و آبگرفتگی زیاد ورزشگاه ، دیدار دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان بار دیگر لغو شد.
بر اساس اعلام هیات فوتبال بندرانزلی برگزاری دیدار این دوتیم به زمان دیگری موکول شد و تاریخ برگزاری آن متعاقبا از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور اعلام می شود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان در فصل گذشته و در لیگ دسته یک فوتبال 2 بار در بازی های رفت و برگشت در برابر هم صف آرایی کرده بودند که حاصل آن دو بازی کسب نتیجه پیروزی در بازی برگشت برای ملوانان بود و بازی رفت دو تیم نیز به نتیجه تساوی ختم شده بود.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تاسیس در سال 1348 افتخارات بسیاری در فوتبال کشور برای مردم این شهر ساحلی به ارمغان آورده است.
بندرانزلی با متوسط یکهزار و 200 میلی متر باران در سال رکورد دار بارش باران در کشور است . از روز دوشنبه تا صبح امروز ( پنجشنبه) در بندر انزلی 404 میلیمتر باران بارید که موجب آب گرفتگی معابر و ورزشگاه تختی انزلی شد.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.