رضا اسلامی عصر روز یکشنبه در جلسه معارفه رئیس جدید نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل اظهارداشت:شان و منزلت نیروی انتظامی در جامعه بالاست و پلیس با کمترین تجهیزات بیشترین خدمات را به مردم ارایه می دهد .
وی افزود: در بخش دیلمان این شهرستان عوامل نیروی انتظامی برای دستگیری مجرم از خودرو شخصی خود استفاده می کردند که تاکنون 90 درصد یگان این نیرو این بخش تجهیز و نوسازی شده است و وسائل لازم را دارند.
وی خاطرنشان کرد: سیاهکل یک شهرستان مهم در حوزه ی مدیریتی است زیرا شهرستانی بزرگ و وسیع و کوهستانی محسوب می شود که باید مسایل آن درست مدیریت شود .
اسلامی افزود :سیاهکل شهرستانی گردشگر پذیر است و توسعه ی شهرستان برمحور کشاورزی و بعد از آن بر گردشگری برنامه ریزی شده و گردشگری می تواند برای مردم این شهرستان افزایش کسب درآمد را در پی داشته باشد.
وی متذکر شد: گرانفروشی عده ای افراد در ایام گردشگر پذیر به گردشگران قابل توجیه نیست و عده ای خاص از کسبه به گردشگران گرانفروشی می کنند و این مانند سمی برای صنعت گردشگری شهرستان به شمار می رود و باعث می شود ورود گردشگر و به تبع آن درآمد گردشگری کاهش پیدا کند و نیروی انتظامی نیز تا جایی که لازم بوده در این زمینه ورود کرده است.
فرماندار سیاهکل یادآورشد: نیروی انتظامی باید امنیت را در شهرستان برای گردشگر به وجود بیاورد تا با رضایت گردشگران ، گردشگری در این شهرستان توسعه یابد و گردشگری پایدار در سیاهکل شکل بگیرد چرا که ظرفیت های بسیاری در این قسمت وجود دارد.
وی همچنین در ادامه یاداور شد : در سال 95 شاهد کاهش 12 درصدی پرونده های جرم در این شهرستان بوده ایم و این یک افتخار است و نشان از تلاش بی وقفه ی نیروی انتظامی دارد.
اسلامی گفت: سیاهکل اولین شهرستانی در گیلان به شمار می رود که در جمع آوری قلیان سراها موفق بوده و این مهم با کار فرهنگی صورت گرفته و هیچگونه اجبار و زوری در کار نبوده است .
وی خاطرنشان کرد:اعضای شورای تامین سیاهکل به مدت پنج ماه روی این قضیه کار کردند تا موفق شدند قلیان سرا ها را جمع آوری کنند.
وی اضافه کرد: ظرفیت اکوتوریستی سیاهکل بر هیچ کس پوشیده نیست و این شهرستان به عنوان شهرستانی گردشگری ، مذهبی و سیاحتی مطرح است .
در پایان این جلسه با حضور سرهنگ مهرگان جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان و فرماندار سیاهکل از تلاش های سرهنگ مجید نیکویی فرمانده سابق نیروی انتظامی سیاهکل تقدیر به عمل آمد و با قرائت حکم انتصاب سرهنگ محمدی نسب وی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی سیاهکل معرفی شد.
خبرنگار: لیدا حاجی پور **انتشار دهنده: بابایی
7297 /6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.