به گزارش ایرنا، احمد محمودی شامگاه شنبه در نشست کارگروه بانوان رودان با اشاره به این که مردم با مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری مواجه هستند، بر تلاش مضاعف مسئولان در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این شهرستان تاکید کرد.
وی با اشاره به سیاست های دولت در حوزه اقتصاد و اشتغال، اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار را از جمله اقدام های مهم دولت در راستای ایجاد و توسعه اشتغال، بهبود معیشت مردم، رشد و رونق اقتصادی عنوان کرد.
محمودی ضمن اشاره به ظرفیت های مهم و طلایی رودان در بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری، کسب و کارهای خانگی را راهبردی برای ایجاد اشتغال و درآمد و فرصتی برای خودکفا شدن افراد برشمرد.
این مسئول اظهار داشت: حمایت از کسب و کارهای خانگی مبتنی بر ظرفیت های بومی و محلی راهکاری است که علاوه بر رشد و رونق تولید و اشتغالزایی برای افراد، پیامدهای مثبت اجتماعی به همراه دارد و موجب کاهش آسیب‌ ها و ناهنجاری‌ های مختلف در جامعه خواهد شد.
محمودی در ادامه شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و تلاش برای حل نارسایی ها و توانمند سازی بانوان را یکی از مهم ترین وظایف کارگروه بانوان برشمرد و بر لزوم ایجاد و تقویت بسترها و زمینه های لازم جهت رشد و گسترش فعالیت، حضور و مشارکت بانوان در عرصه های مختلف تاکید کرد.
توجه ویژه به ورزش بانوان شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار رودان در نشست این کارگروه به آن اشاره کرد و گفت: غفلت از ورزش بانوان خسارت های سنگین و جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل می کند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.