به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهر افزود: مردم و بازاریان آستارا مشکلاتی دارند و روز به روز بر تعداد مغازه های تعطیل افزوده می شود و انتظار می رود با سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و حضور مسئولان در این شهرستان، گام های بلندی برای رفع مشکلات آن برداشته شود.
وی با اشاره به نیاز 12 میلیون ایرانی به مسکن در کشور بیان کرد: مسکن مهر طرح خوبی بود اما در برخی از شهرستان ها نظیر آستارا در اثر بی تدبیری و زیاده خواهی برخی افراد، دچار مشکل شد و از آنجائیکه اقشار آسیب پذیر آستارا در این طرح نام نویسی کرده اند، خواستار رسیدگی جدی مسئولان به تخلفات صورت گرفته در آن هستند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز آمار و برنامه ریزی اظهار کرد: آمار دقیق باید به برنامه ریزی و کاربردی شدن آن منتهی شود و ارائه آمار و ارقام از سوی برخی مسئولان، دلیل بر عملکرد بی نقص نیست.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به سخنان نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران تصریح کرد: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری، سخنان بی ادبانه رئیس جمهوری آمریکا نباید ما را از مکر دولتمردان آن کشور غافل کند.
امام جمعه آستارا خاطرنشان کرد: هر کشوری برای تقویت امکانات دفاعی خود، مختار است و توان دفاعی و نظامی ما قابل مذاکره نیست و ایران تا زمانی به برجام پایبند خواهد ماند که منافع کشور تامین شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.