به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم فوتبال شهرداری کلاچای برابر تیم استقلال رشت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
در این مسابقه ، هر دو تیم فوتبال استقلال رشت و شهرداری کلاچای بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام با کسب تساوی در این بازی ، هر تیم یک امتیاز کسب کرد.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم فوتبال دخانیات رشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب شهرداری رضوانشهر شد و بازی تیمهای فوتبال شاهین بندرانزلی و میرزا کوچک صومعه سرا با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
در دیگر بازی های برگزار شده نیز ، تیم فوتبال فریفته صومعه سرا با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان جوان رشت به برتری رسید ، تیم مهتاب بافت شفت با 2 گل ملوان ب انزلی را مغلوب کرد و دیدار تیمهای فوتبال شهرداری کوچصفهان و کادوس ماسال با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
همچنین در دیگر بازی این هفته، تیمهای فوتبال چای ناطق لاهیجان و شهرداری آستارا رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم چای ناطق لاهیجان با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم شهرداری کلاچای با کسب 18 امتیاز در مکان نخست قرار دارد ، تیم شهرداری آستارا با کسب 17 امتیاز دوم است ، تیمهای شاهین بندرانزلی و مهتاب بافت شفت نیز با کسب 14 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.