به گزارش ایرنا، سید سیروس پورموسوی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته هشتم اظهار کرد: در 25 دقیقه اول بازی خیلی بد بودیم و حریف برتر از ما نشان داد اما در ادامه عملکرد بازیکنانم بهتر شد و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: باید وجود این که 10 نفره شدیم اما تا دقیقه 93 از حریف پیش بودیم و مساوی چیزی از ارزش های بازیکنانم کم نمیکند.
وی عنوان کرد: فاصله بین دو بازی ما در هفته های اخیر بسیاری کم بود و همین امر موجب شد که نتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم و بازیکنانم در پایان بازی خسته به نظر می رسیدند اما باید بگویم که گرفتن هفت امتیاز از سه بازی کار بسیار بزرگی است و من بازیکنانم را تحسین می کنم.
پورموسوی با بیان این که بازی های دربی همیشه حساسیت خود را دارد افزود: ما برای برد وارد میدان شدند اما اخراج بازیکنمان در نیمه اول به ما لطمه وارد کرد و نتوانستیم نتیجه برتری خود را حفظ کنیم.
وی در خصوص درگیری های پس از بازی بین اعضای کادر فنی دو تیم گفت: سال گذشته اکثر بازیکنان و کادر فنی فولاد در استقلال خوزستان بودند و از آن ها به خوبی یاد می شد اما اکنون چون در تیم فولاد هستیم صحیح نیست که چنین رفتارهایی از خود نشان دهند.
دیدار بین دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
6002خبرنگار : پارسا شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.