به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی عصر سه شنبه در نشست خبری پایان دیدار تیمهای فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت اظهار کرد: با وجود اینکه اکثر دقایق این بازی را تحت اختیار داشتیم، اما متاسفانه متحمل شکست شدیم.
وی افزود: البته در مقابل تیمی به میدان رفتیم که بازیکنان آن و حتی نیمکت ذخیره این تیم از بازیکنان بزرگ و طراز اول کشور تشکیل شده اما جوانان ما پا به پای آنان بازی کردند و در اکثر دقایق نیز نسبت به حریف خود برتری داشتیم.
وی بیان کرد: در این دیدار، بازیکنان جوان ما چند اشتباه داشتند که این اشتباهات ، فرصت را به تیم حریف داد تا آنان به گل برسند که استفاده از جوانان نیز چنین تبعاتی را دارد.
سرمربی سپیدرود رشت ادامه داد: امیدواریم در بازی های آینده جوانان ما تجربه لازم را کسب و کمتر دچار اشتباه شوند و بهتر از فرصت های به دست آمده نیز سود ببریم.
نظرمحمدی اضافه کرد: در این دیدار نیز در 25 دقیقه اول بازی و همچنین در 30 دقیقه پایان بازی تسلط کاملی بر توپ و میدان داشتیم اما نتوانستیم از فرصت های به دست آمده به خوبی بهره ببریم .
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر سه شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.