آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان در جلسه‌ای با حضور استاندار گیلان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، علی دمساز دیرباز، رئیس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان و مسئول پیگیری پروژه های سفر رئیس جمهور، اعلام کرد: آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گیلان در جلسه ای با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان، کیوان محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی اکبر حاجی محمدی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه هریک از مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص روند پیشرفت پروژه های مصوب سفر و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آنان گزارشی ارائه کردند و مقرر شد پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

گفتنی است پیش از این جلسه، نشست بررسی اعتبارات تخصیص یافته و مورد نیاز برای تکمیل پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به گیلان با حضور حاجی محمدی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و مدیران داخلی سازمان واستانداری نیز برگزار شده بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.