به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، محمد احمدی پور در جلسه افتتاح مرکز هشدار الکترونیک استان گیلان (مها) ضمن گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر از تلاش نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: پلیس منشا خدمات بزرگ و اثربخش برای مردم است.
وی با اشاره به اینکه امنیت و توسعه دو مفهوم جدایی ناپذیر هستند، تصریح کرد: بدون امنیت، توسعه‌ای وجود نخواهد داشت و بدون توسعه، امنیت پایدار شکل نمی گیرد.
معاون استاندار گیلان، برقراری امنیت روانی را از لازمه‌های پیشرفت ذکر و بیان کرد: طرح‌هایی مثل مرکز هشدار الکترونیک(مها) موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شوند.
احمدی پور با اشاره به نقش کلیدی نیروی انتظامی در حفظ ثبات و آرامش جامعه خاطرنشان کرد: مردم گیلان سزاوار زندگی در آرامش و با اطمینان خاطر هستند.
مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیان ناجا نیز گفت: ‌کاهش مراجعه مردمی و افزایش اعتماد عمومی از ثمره‌های مرکز هشدار الکترونیک است.
سردار مجید سلطانی با بیان اینکه پلیس با گسترده‌ترین شبکه‌های الکترونیک برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با جرایمی نظیر سرقت تلاش می‌کند، اظهار داشت: بعد از تهران و سیستان و بلوچستان، گیلان سومین استان کشور است که صاحب مرکز هشدار الکترونیک می شود.
وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل فرماندهی انتظامی استان به راه اندازی مرکز مها در شهرستان رشت سرعت بخشید، تصریح کرد: این مرکز به زودی در همه استان‌های کشور دایر خواهد شد.
مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیان ناجا ایجاد مراکز الکترونیک را از روش های موثر برای کشف و کاهش سرقت عنوان و اضافه کرد:‌ سرعت عمل بیشتر در اطلاع رسانی اعمال مجرمانه به پلیس، منجر به واکنش سریع‌تر و دقیق‌تر عوامل انتظامی خواهد شد.
سردار سلطانی با بیان اینکه نگارش و تولید نرم افزار متناسب با فرهنگ بومی و ملی از اهداف جدی گروه فناوری اطلاعات ناجاست، تصریح کرد: قوی‌ترین تیم نرم افزاری کشور با 200 برنامه نویس با این گروه همکاری می کنند.
وی راه اندازی مرکز هشدار الکترونیک را در راستای اهداف دولت الکترونیک دانست و افزود: ‌کاهش مراجعه مردمی و افزایش اعتماد عمومی از ثمره‌های مرکز هشدار الکترونیک است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.