به گزارش ایرنا ، امام جمعه رضوانشهر در این آیین با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، ارتباط با مردم، مجاهدت و ایثار در کار را از ویژگی های نیروهای انتظامی خواند و گفت: هرچه ایمان به خدا نزد نیروها بیشتر باشد انگیزه پاسداری از ارزش ها به عنوان شاخصه بارز نیروهای اسلام نیز بیشتر می گردد.
حجت الاسلام والمسلمین لطف اله عبدالهی افزود: امنیتی که از سوی نیروی انتظامی با همکاری سایر نیروهای مسلح در سطح جامعه و کشور ایجاد شده، قابل ستایش است.
وی امنیت پایدار کشور را مرهون جانفشانی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح خواند و افزود: امنیت عمومی یکی از حوزه های مهمی است که برای ایجاد آن باید تلاش، همدلی و برنامه ریزی کرد.
امام جمعه رضوانشهر افزود: نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران حافظ نظم و امنیت، مظهر شجاعت، دلاوری و ایثارگری و اعتماد است که با بهره گیری از رهنمودهای رهبری و ارزش های اسلامی نقش موثری در ایجاد امنیت در جامعه دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات قرآنی پرداخت و گفت: اینکه ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند بخاطر این است که این موضوع ریشه قرآنی دارد و مقابله با ظلم و ستم از دستورات خداوند در قرآن می باشد.
حجت الاسلام عبدالهی گفت: عظمت اسلام امروز در عصر غیبت این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با یک سخنرانی تمام اقدامات دشمنان را خنثی و بی اثر می سازد و ما به داشتن چنین امام و رهبری افتخار میکنیم.
فرماندار رضوانشهر نیز در این آئین ضمن تبریک این ایام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حمایت ما از شما عزیزان نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح بخاطر تلاش شبانه روزی شما و پاسداری از حریم جامعه است.
عسگر حسنی پور افزود: امروز یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین نیاز های هر جامعه ای نظم و امنیت است و در سایه این مهم می توان به پیشرفت و شکوفایی دست یافت.
رئیس شورای تأمین رضوانشهر خطاب به نیروهای مسلح در میدان گفت: این افتخار امروز شامل حال شما شده که مهمترین نیاز جامعه ما یعنی همان نظم و امنیت بر عهده شما نهاده شده است.
وی با اشاره به لزوم همکاری مردم گفت: اگر حمایت و همراهی مردم را نداشته باشیم قطعا قادر نخواهیم بود به اهداف مورد نظر در تامین امنیت دست یابیم.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به اقدامات دشمنان در بی ثبات کردن جوامع اسلامی گفت: امرز همه ما شاهد هستیم که در بیرون از مرز های کشور چه خبر است و دشمن هر لحظه در صدد بی ثبات کردن کشور ما می باشد ولی بدلیل هوشیاری نیرو های مسلح کشور ما، جرأت تعرض به خاک ما را نخواهد داشت.
همچنین در آغاز این مراسم، سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی رضوانشهر نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای حاضران ارائه کرد.
سرهنگ حسینی ضمن تشکر از خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه نیز از مهمترین عوامل امنیت و آرامش در جامعه هستند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی**انتشار دهنده : بابایی
7293 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.