به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در هفته گذشته افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند از تجربه های اساسی و جدی که باید در مدیریت کشور به آن توجه کامل کرد، اعتماد نکردن به دشمن یعنی آمریکا و هم پیمانانش است.
وی اظهار کرد: بسیج، نیروهای امنیتی و سپاه قدس عامل اقتدار کشورمان در عرصه داخلی و خارجی و عنصری مهم در برقراری امنیت و ثبات هستند و این در حالیست که آمریکا می خواهد این نیروها در مسایل منطقه ای دخالت نکنند.
وی بیان کرد: همه مسئولان باید از بسیج، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و همه عناصر مومن و انقلابی که امنیت را برای کشورمان به ارمغان آورده اند، حمایت کنند.
امام جمعه قصرشیرین همچنین با اشاره به اقدام عجیب ترامپ رییس جمهوری آمریکا در تشکیل اتاق فکر برای اخذ تصمیم علیه نظام اسلامی ما در کاخ سفید، اظهار داشت: با این اقدام، دشمن به دنبال تضعیف نظام اسلامی از راه های مختلف است و باید در برابر این توطئه آنان هوشیار بود.
حجت الاسلام ملکی افزود: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه رهبری، کاهش محبوبیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در داخل و کشورهای منطقه و همچنین از بین بردن امنیت کشورمان است تا نظام اسلامی را تبدیل به کشوری همانند عراق و سوریه کند.
وی اضافه کرد که همچنین دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ بسیجی، شهادت و روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است تا بتواند به مقاصد شوم خود دست یابد.
خطیب جمعه قصرشیرین از دیگر توطئه شوم دشمنان را تضعیف جایگاه روحانیت و علمای کشورمان بیان کرد و گفت: علما، مراجع و جامعه روحانیت سکان داران فرهنگی و دینی کشور هستند و از این رو باید تلاش کنیم جایگاه آنان در جامعه تقویت شود.
حجت الاسلام ملکی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساختن دوباره سوریه و از بین بردن خرابی های ناشی از جنگ، علاوه بر صرف میلیاردها دلار اعتبار، نیازمند سال ها زمان است تا همانند قبل شود.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.