به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ولی الله رضایی نژاد شامگاه دوشنبه درحاشیه مراسم تجلیل از پنج خانواده شهید مرزبانی گلستان به خبرنگاران، گفت: حادثه تروریستی 17 خرداد امسال در تهران و حوادث تروریستی سال های گذشته دربرخی نقاط کشور، هیچگاه تاثیری در روحیه پرسنل نیروهای مسلح و مرزبانی ایجاد نمی کند.
وی افزود: نیروهای مرزبانی، باقدرت و صلابت ماموریت های محوله را انجام می دهند که صیانت از مرزهای آبی و خاکی جمهوری اسلامی در راس آنها قرار دارد و امروز در مرزها امنیت کامل برقرار است.
سرهنگ رضایی نژاد، اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع جنازه شهیدان بویژه شهدای حوادث تروریستی، نشان از خدشه دار نشدن و عدم تزلزل روحیه دفاع از میهن، نزد همه اقشار جامعه ایران است و این برای تروریست ها و حامیان آنان کافی است.
وی با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بویژه مردم استان گلستان در کمال آرامش می توانند درمراسم های این ایام شرکت نمایند زیرا فرزندان آنان در نیروهای مسلح و مرزبانی با آمادگی کامل و با افزایش گشت ها، امنیت را برقرار می کنند.
به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از پنج خانواده مرزبانی گلستان درمحل پاسگاه مرزی دانشمند بخش داشلی برون گنبدکاووس و در جوار ایران و ترکمنستان، برگزار شد.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.