به گزارش ایرنا، رئیس پلیس منطقه انتظامی شهرستان ساوجبلاغ دراین مراسم به گوشه ای از فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد وگفت: برقراری امنیت به صورت مستمر ، اولویت بندی جرائم ، انهدام باندهای توزیع مواد مخدر، سرقت خودرو و اماکن، دستگیری سارقان کافوهای مخابراتی، روان سازی ترافیک و غیره گوشه کوچکی از زحمات عزیزان نیروی انتظامی این شهرستان است.
سرهنگ احمد جبار پور افزود: آرامش و امنیت پایدار کشور حاصل هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های نیروهای امنیتی و حضور مردم در صحنه ها است.
وی گفت : افتخار نیروی انتظامی این است وصایای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را سرلوحه و نصب العین ماموریت های خود قرار دهند که البته شهدای تقدیم شده گواه تلاش این عزیزان می باشد.
رئیس شورای تامین شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: اقتدار، تعامل و اعتماد مردم مهم ترین نقطه قوت نیروی انتظامی در کشور است.
ابوالقاسم پالیزگیر ادامه داد: طبق قانون ماموریت های زیادی برعهده نیروی انتظامی می باشد که مهمترین آن استقرار نظم و امنیت و تامین آن در جامعه است.
وی گفت : هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا از زحمات نیروی انتظامی که شبانه روز برای تامین امنیت جامعه تلاش میکنند تقدیر شود و همچنین از مشکلات ، نواقص و ضعفهای احتمالی موجود در نیروی انتظامی آگاه شده و آنها را تقویت کنیم و عملکرد نیروی انتظامی به نمایش درآمده تا مردم از تلاش های آنان مطلع شوند .
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد گفت : ایجاد امنیت اقتصادی در داخل و خارج ، مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا و ارز ، مبارزه با پولشویی ، مبارزه با مواد مخدر از جمله اقدامات نیروی انتظامی برای تحقق اقتصادمقاومتی می باشد.
پالیزگیر گفت : در دوره های گذشته 25 میلیارد دلار قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد کرد که خوشبختانه در دولت تدبیر وامید این رقم به 15 میلیارد دلار کاهش یافت.
وی افزود : امیدواریم با تدبیر دولت دوازدهم و تلاش عزیزان انتظامی این رقم باز هم کاهش یابد چرا که طبق نظر کارشناسان به ازای هر یک میلیارد دلار 100 هزار شغل می تواند ایجاد گردد و اقتصاد کشورمان بهبود یافته و بیکاری از بین برود.
رئیس شورای تامین شهرستان ساوجبلاغ به بخشی از فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد وگفت : رشد 12 درصدی کشف انواع جرائم ، رشد 27 درصدی دستگیری سارقین و مجرمین ، رشد 37 درصدی کشفیات مواد مخدر ، تامین امنیت انتخابات ، همکاری مناسب و تامین همه جانبه اجتماعات محرم ، راهپیمایی ها وغیره از جمله فعالیتهای نیروی انتظامی در شهرستان ساوجبلاغ می باشد.
در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدای پلیس و مدافع حرم ، افسران نمونه با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد و تعدادی از افسران نیز مفتخر به دریافت و ارتقا درجه شدند.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.