به گزارش ایرنا، بارش اولین برف پائیزی در مناطق مرتفع غرب گیلان، ییلاقات جهانگیریه، چاله چاله و خمسه خونی را سفیدپوش کرده و ارتفاع آن در این مناطق حدود پنج تا 10 سانتیمتر گزارش شده است.
میثم نظری از دامداران اهل پره سر و ساکن مناطق ییلاقی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش برف از شب گذشته در این مناطق آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.
وی افزود: با وجود هشدارهای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رضوانشهر، برخی این پیام را جدی نگرفتند و برای انتقال دام های خود به پناهگاه و مناطق جنگلی پائین دست، اقدام نکردند.
سروان هوشنگ عینی پور فرمانده پلیس راه رضوانشهر نیز در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: بارش برف هم اکنون در محورهای پونل به خلخال و اسالم به خلخال ادامه دارد و راه های این مناطق، باز و تردد وسائل نقلیه نیز در آن در جریان است.
مسعود رزاقی مدیر جهاد کشاورزی رضوانشهر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش برف و سرما، هشدارهای لازم از قبل به دامداران داده شده و اغلب آنها نسبت به انتقال سریع دام های خود به مناطق پائین دست و تأمین علوفه اقدام کرده اند.
شهرستان رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر و حدود 80 هزار نفر جمعیت، در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:مهرعلی گواهی**انتشاردهنده: کبیری
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.