امیر ایزدی صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در صبح روز جمعه گذشته و با وجود شرایط بسیار بد جوی و مواج بودن دریا ، عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.
وی با یادآوری اینکه این شناور چهار خدمه ایرانی و هندی داشت، افزود: دقایقی قبل جسد یکی از دو خدمه هندی تبار شناور خدمات صیادی ، چهار روز پس از وقوع حادثه ، در محدوده ساحل زیباکنار پیدا شد.
ایزدی با اشاره به انجام یک هزار و 77 نفر ساعت بر اساس محاسبات دریایی، عملیات امداد و نجات توسط تیم جست و جوی نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان یادآور شد: تلاش ها برای یافتن جسد سه تن دیگر از قربانیان این حادثه ادامه دارد و علاوه بر گشت دریایی، از گشت های هوایی هلال احمر و نیروی دریایی نیز برای یافتن اجساد خدمه این شناور استفاده می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، شناور خدماتی صیادی فعال در مجموعه پرورش ماهی در قفس در محدوده حاجی بکنده ، جمعه گذشته در امواج خروشان خزر غرق شد. شناور فعال در حوزه پرورش ماهی در قفس، چهار سرنشین داشت که دو سرنشین آن هندی و دو سرنشین بومی بودند و امروز صبح جسد یکی از دو خدمه هندی تبار آن در ساحل زیباکنار پیدا شد .
از وضعیت سه تن دیگر از خدمه این شناور حادثه دیده ، هیچ خبری نیست و امدادگران خدمات دریایی بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی و هلال احمر همچنان در حال جستجو هستند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.