عباس صابر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه با وجود بارش و باد شدید در برخی نقاط استان مشکل خاصی در استان نداشته ایم.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان نیز گفت: بیشترین میزان بارش در استان از شب گذشته تا 10 صبح امروز مربوط به بندرانزلی با 77 میلیمتر بارندگی بود.
مازیار غلامی به ایرنا افزود: همچنین آستارا از صبح روز گذشته تا 10 صبح امروز( پنجشنبه) با 64 میلیمتر ، و رشت از شب گذشته تا 10 صبح امروز با 41 میلیمتر پس از انزلی بیشترین بارندگی ها در استان را تاکنون به خود اختصاص داده است.
وی به وزش باد شدید در گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: سرعت باد در استان طی شب گذشته در شهرهای بندر انرلی ،کیاشهر، آستارا و لاهیجان بین 35 تا 70 کیلیومتر بر ساعت رسید که بیشترین سرعت وزش باد مربوط به بندر انزلی با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت بوده است.
وی تصریح کرد: بارندگی کماکان و غالبا در نواحی مرکزی و شرقی استان امروز و امشب تا صبح فردا( جمعه) ادامه دارد .
به گفته غلامی؛ بارش ها از صبح فردا بتدریج کم و در برخی نقاط قطع می شود.
** پیش بینی هوا در تاسوعا و عاشورای حسینی در گیلان
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان هوای استان را در روز تاسوعا ( شنبه) آسمانی نیمه ابری و پایداری موقت پیش بینی کردو ادامه داد: دمای هوا در روز تاسوعا به طور نسبی در استان افزایش می یابد و گاهی شاهد افزایش ابر و بارندگی پراکنده خواهیم بود.
غلامی با بیان اینکه همچنین در ظهر عاشورا آسمان استان نیمه ابری پیش بینی می شود ، افزود: ممکن است بارش های پراکنده را نیز در استان داشته باشیم و بتدریج شاهد افزایش ابر و احتمال بارندگی خواهیم بود.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.