به گزارش خبرنگار ایرنا ، در نیمه اول این دیدار، دو تیم با احتیاط بازی را شروع کردند اما در ادامه تیم فوتبال سپیدرود رشت تسلط نسبی بر این مسابقه پیدا کرد و در دقیقه دهم میثم تهیدست بازیکن این تیم یک فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.
در ادامه نیز ، هر دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران موقعیت گلزنی داشتند اما بازیکنان نتوانستند از این فرصت ها سود برده تا نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر پایان یابد.
در نیمه دوم و در دقیقه 53 ، روی اشتباه بازیکنان سپیدرود رشت ، جابر انصاری بازیکن تیم استقلال تهران موفق شد اولین گل این بازی را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، بازیکنان سپیدرود چند حمله روی دروازه تیم استقلال پایه ریزی کردند اما داریوش شجاعیان بازیکن استقلال که در نیمه دوم وارد زمین شده بود با یک ضربه دقیق دومین گل تیمش را به ثمر رساند.
در دقیقه 85 نیز خطای بی مورد میلاد زکی پور بازیکن استقلال یک پنالتی نصیب تیم سپیدرود کرد که حسین ابراهیم این ضربه را در خلاف جهت حرکت دروازهبان استقلال به گل تبدیل کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال خاتمه یابد.
قضاوت این دیدار را ، محمدحسین زاهدی فرد با کمک های علی میرزابیگی و تورج عیوض محمدی بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، حسین ابراهیمی از تیم سپیدرود رشت ، خسرو حیدری و سیدحسین حسینی از تیم استقلال تهران کارت زرد دریافت کردند.
در این مسابقه که عصر سه شنبه و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه 2 بر یک برابر تیم سپیدرود رشت به برتری دست یافت.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و قبل از انجام این مسابقه، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.