به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر سه شنبه در هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند.
در نیمه اول این دیدار، دو تیم با احتیاط بازی را شروع کردند که در ادامه تیم فوتبال سپیدرود رشت تسلط نسبی بر این مسابقه پیدا کرد و در دقیقه دهم میثم تهیدست بازیکن این تیم یک فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.
در ادامه نیز ، حسین ابراهیمی و محمد نزهتی بازیکنان سپیدرود رشت برای بازکردن دروازه تیم استقلال موقعیت گلزنی داشتند اما این فرصت ها از دست رفت.
در نقطه مقابل نیز ، حسین بیت سعید بازیکن استقلال دو بار و همچنین جابر انصاری دیگر بازیکن این تیم فرصت مناسب گلزنی بدست آوردند اما نتوانستند از این فرصت ها سود ببرند و در نهایت نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت .
قضاوت این بازی را ، محمدحسین زاهدی فرد با کمک علی میرزابیگی و تورج عیوض محمدی بر عهده دارند . در نیمه اول، حسین ابراهیمی از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کرد.
دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر کشور ، از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.