علیرضا وهابی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت : با هماهنگی های انجام شده ، از ساعت 11 بلیت فروشی آغاز و درهای ورزشگاه شهید عضدی نیز پس از حدود یک ساعت از آغاز بلیت فروشی، به روی طرفداران دو تیم گشوده خواهد شد.
وی بیان کرد: طبق قانون نیز حدود 10 درصد از این تعداد ، سهمیه طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران بعنوان تیم میهمان است و از تماشاگران و طرفداران دو تیم که قادر به تهیه بلیط نیستند ، تقاضا می شود که در منزل و از شبکه های سوم و باران این بازی را تماشا کنند.
وی ادامه داد: هدف همه مسئولان هیات فوتبال استان گیلان ، انجام یک بازی زیبا و به دور از حاشیه در دیدار تیمهای سپیدرود رشت و استقلال تهران است .
تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران از ساعت 16 و 15 دقیقه عصر امروز(سه شنبه) در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، در رشت به دیدار هم خواهند رفت.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باگشه های کشور جام خلیج فارس ، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.