فرماندار شهرستان رشت گفت: تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی ایجاد می کند .

به گزار ش ایلنا از رشت،‌ سیروس شفقی با اشاره به اینکه پایان تعطیلات تابستانی امسال مصادف شده است با هفته دفاع مقدس وماه محرم گفت : تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی  ایجاد می کند افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت ، شهامت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که  به رهبرکبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در صحنه های نبرد حاضر شدند.

فرماندار شهرستان رشت همچنین با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، آغاز مهر را به همه مهربانان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و اظهار داشت : بازگشایی مدارس یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در شهرستان است و بازگشایی مدارس باید به نحوی صورت گیرد که یک روز به یاد ماندنی برای دانش‌آموزان و به ویژه کلاس اولی‌ها باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره وخاطرنشان کرد: نظارت و کنترل بر فروش نوشت افزار ها در این شهرستان باید تشدید شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.