رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: سرانه فضای سبز شهر رشت نسبت به میزان استاندارد کمتر است و باید افزایش یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی با اعلام این مطلب اظهار کرد:حریم رودخانه های رشت این پتانسیل را دارد که با آزادسازی به سرانه فضای سبز رشت بیافزایند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های رسیدن به توسعه شهری داشتن سرانه فضای سبز استاندارد است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از شصت پارک در نقاط مختلف رشت وجود دارد و یکی از اهداف شورای پنجم رشت پرداختن به این مبحث وافزایش سرانه فضای سبز می باشد.

علوی با تاکید بر افزایش پارک بانوان در رشت گفت: بانوان فهیم رشت نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند و با توجه به سرانه جمعیتی وجود ۲ پارک در رشت پاسخگوی نیاز این بخش از جامعه نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه افزایش پارک بانوان در رشت در دستور کار قرار بگیرد افزود: ایجاد پارکهای بانوان مجهز به امکانات ورزشی در رشت ضمن پر کردن اوقات فراغت موجب می شود بانوان بتوانند ساعاتی از روز را به ورزش بپردازند و یقینا حفظ سلامت زنان و مادران جامعه امری مهم و قابل توجه است.

سید امیر حسین علوی بیان کرد: در حال حاضر ۲ پارک بانوان در محلات منظریه و دومین پارک مخصوص بانوان نیز در انتهای خیابان ۱۷۹ بلوار گیلان افتتاح شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.