فرماندار صومعه‌سرا از نبود ممیزی شهری جدید ابراز گله‌مندی کرد وگفت:این‌ کار برای شهرداری مزیت‌های فراوانی دارد و از جوانب مختلف حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح‌اللهی درجلسه شورای شهر صومعه‌سرا که در راستای بررسی عوارض ماخوذه شهرداری برگزار شد گفت؛ شورای شهر به‌ عنوان حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و دغدغه‌های مردم را بر اساس ضوابط و قوانین از مسئولان امر پیگیری می کنند.
وی از نحوه محاسبات جدید مالیات و عوارض‌های شهری توسط اداره امور مالیاتی سخن گفت وافزود: با توجه به دستورالعمل استانداری ملاک‌های محاسبه ما بر اساس معیار سال ۹۴ بعلاوه تورم سال ۹۵ خواهد بود وبا توجه به تورم سالانه بر مبلغ آن افزوده خواهد شدکه جای نگرانی وجود ندارد.
فرماندار صومعه سرا از نبود ممیزی شهری جدید و بروز شده ابراز گله مندی کرد وافزود :اینکار برای شهرداری  مزیت‌های فراوانی دارد و از جوانب مختلف حائز اهمیت است.
فتح اللهی خاطر نشان کرد: عوارض شهری در آینده نزدیک براساس ارزش منطقه‌ای و بلوک بندی‌های مشخص شده شهری ارزیابی و عمل خواهد شد و مردم مطمئن باشند با افزایش عوارض و مالیات ،ارزش افزوده املاکشان نیز قطعا افزایش خواهد یافت و این یک افزایش سرمایه خواهد بود./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.