فرماندار صومعه‌سرا گفت: فعالیت‌های گردشگری دومین بحث اقتصادی دنیاست و چون مسافرت و گردش و تفریح در ذات همه انسانهاست ، همیشه رونق خواهد‌ داشت.

به گزارش ایلنا ازصومعه سرا،علی فتح‌اللهی در جلسه شورای میراث فرهنگی ،صنایع‌دستی و گردشگری صومعه سرا که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه دنیا به سمتی در حال حرکت است که بخش عمده ای از درآمدهای  کشورها در بخش گردشگری است،گفت: در بیشتر کشورهای توسعه یافته پروژه های عمرانی، صنایع و ... در اختیار صنعت گردشگری است و حول محور جذب توریست فعالیت می‌کنند.

فرماندار صومعه‌سرا از اهمیت فراهم کردن مکانها، امکانات و شرایط خوب و زیبا برای گردشگران و رونق این صنعت سخن گفت و تصریح کرد: فعالیت‌های گردشگری دومین بحث اقتصادی دنیاست و چون مسافرت و گردش و تفریح در ذات همه انسانهاست ، همیشه رونق خواهد داشت.

فتح‌اللهی بابیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی زمانی ارزش بیشتری به‌خود می‌گیرد که سلیقه و جذابیت متفاوتی در آن به‌کار رفته باشد، خاطر نشان کرد؛ همین امر باعث خواهد شد تا توجه افراد جلب آن شود و در نگاه زیبا‌شناسی نیز از ارزش و جایگاه بیشتـــری برخوردار شود.

وی ادامه داد: استفاده از المانهای شهری  متفاوت، ساخت وساز بر اساس الگوهای معماری یکسان وشکیل، بازی بارنگها در زیباسازی شهری، نورپردازی و ... از آیتم هایی است که میتواند به صنعت گردشگری در این شهرستان رونق دهد.

فرماندار صومعه سرا با تاکید بر اینکه کوچکترین کارها نباید بدون برنامه‌ریزی و کار کارشناسی انجام گیرد،اظهار داشت: ما باید با یک همفکری و برنامه‌ریزی یک هدف گردشگری که بتوان با آن عنوان، این شهرستان را به دیگران شناساند ایجاد کرد.

فتح‌اللهی خاطر‌نشان کرد جشنواره‌ها، کنسرت‌ها، تئاتر و در مجموع برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند راه را برای ما کوتاه و هموار سازد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.