فرماندار مریوان با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در مهر ماه سالجاری گفت: معرفی آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایرانی و ترویج و تقویت صنعت توریسم و گردشگری از مهمترین دستاوردهای این جشنواره خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی با اشاره به برگزاری این جشنواره در طول چند دهه گذشته در مریوان و استقبال خوب و کم نظیر  گروه‌های تئاتری داخل و خارج ازکشور برای حضور در این جشنواره گفت: تقاضای گروه‌های مختلف از داخل و خارج کشور برای حضور در این جشنواره نشانه جایگاه رفیع تئاتر مریوان در کشور  و منطقه است.

به گفته وی، یکی از ضعف های مهم و قابل ملموس در جشنواره های دوره های گذشته اطلاع رسانی و ضعف تبلیغات مناسب و گسترده استانی و کشوری بوده است که این مهم باید در جشنواره دوازدهم  مورد توجه و نهایت تبلیغات لازم در خصوص اهمیت این جشنواره بین المللی از طریق رسانه های مطرح ملی انجام شود.

فرماندار با تاکید بر برگزاری هرپچه باشکوهتر دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در مهر ماه سالجاری گفت: معرفی آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایرانی و ترویج و تقویت صنعت توریسم و گردشگری از مهمترین دستاوردهای این جشنواره خواهد بود.

وی  از دست اندرکاران و متولیان اصلی این جشنواره در مریوان خواست تا نسبت به تعدد کشورهای بین المللی و دعوت کشورهای مطرح و صاحب نام و سبک در تئاتردعوت بعمل آید.

شفیعی برگزاری چندین ساله این جشنواره در مریوان را نشانه علاقه مندی مردم٬ استقبال و پیگیری هنرمندان این حوزه از هنر ایرانی و تلاش استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد و خواستار همکاری همه ارگانها و ادارات برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد مهم فرهنگی  کشور شد.

به گفته وی  حضور چهره های شاخص  و ممتاز سینمایی و تئاتر کشور در جشنواره دوازدهم می تواند رنگ و بوی متفاوتی به جشنواره  بین المللی در مریوان بدهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.