مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در باره برگزاری این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این المپیاد در رشته اطفاء حریق تیم دختران دادرس البرز و ایلام عنوان اول را به دست آوردند، همدان دوم شد و گیلان و اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفتند.
مهدی ولی پور افزود: همچنین در بخش تیمی نیز همدان اول شد، البرز در جایگاه دوم قرار گرفت، ایلام سوم شد و گیلان و قزوین مقام چهارم را به دست آوردند.
وی اظهار داشت: در المپیاد کشوری دادرسان دختر 15 تیم از سراسر کشور در قالب هر تیم 14 دانش آموز در اردوگاه مهر هلال احمر در بندرانزلی با هم به رقابت پرداختند.
افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری ناشی از حوادث در مدارس، استفاده از ظرفیت های بالای آموزش و پرورش در بحث نیروی انسانی و فضای آموزشی برای تربیت نیروهای متخصص ، توسعه و ترویج فرهنگ خود امدادی و سازماندهی تیم های مدیریت بحران شامل دانش آموزان و ظرفیت سازی برای پاسخگویی و مقابله مناسب در زمان وقوع حوادث از اهداف اجرای طرح دادرس است.
بر اساس طرح دادرس آموزش مهارتهای تخصصی و امدادی به مربیان تربیت بدنی ، بهداشت و تیم های ورزشی همچنین برگزاری دوره های آموزش تخصصی ویژه مدیران ، مربیان و کارشناسان بر عهده هلال احمر می باشد.
جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای 16 تیم واکنش سریع پنج نفره ، یک تیم 15 نفره ، 13 پایگاه امداد و نجات بین شهری، دو هزار و 290 نجاتگر و امدادگر و هفت هزار و 229 عضو جوان هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.