**سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در شورای اداری استان اصفهان گفت: با توجه به خشکسالی و معضل آبی، رویکرد دولت در مدیریت منابع آب، بگونه ای است که همه مردم بصورت عادلانه بتوانند از آن استفاده کنند.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با وزیر اطلاعات تاکید کرد: همراهی و رضایت مردم، مهمترین رکن در تامین امنیت کشور است.

**پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای فولاد با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر در سه راهی مبارکه افتتاح شد.

**38 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در گوشه و کنار شهر اصفهان مصدوم شدند که یک نفر از آن ها به دلیل شدت جراحت وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

**رویداد دانشجویی دیوارنگاری شهری با عنوان 'هزار و یک شهر' و با هدف رفع نازیبایی دیواره های کوتاه بدنه شهری، ارائه یک زمینه و موضوع مشترک معرفی داستان ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی شامگاه سه شنبه در اصفهان پایان یافت.

** رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت: مجریان انتخابات به هیج وجه حق شرکت در نشست ها و جلسات حزبی را ندارند درغیراینصورت براساس قانون با آنها برخورد می شود.

**خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی بعنوان محور اسناد بالادستی قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان، به تمام واحدهای تابعه ابلاغ شده است.

**علیرضا سلیمی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 50 کاروان سلامت در سالجاری توسط هلال احمر به نقاط و روستاهای محروم استان اعزام شد.

**شهرداری اصفهان با اجرای ویژه برنامه موسوم به 'آب و جاروی بهاری' با مشارکت شهروندان، فضای شهر را آماده استقبال از سال جدید می کند.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دست‌ اندرکاران و مسئولان انتخابات نباید در جلسات خصوصی نامزدهای انتخاباتی شرکت کنند و این رفتار، خلاف قانون است.



گ/6994**خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.