به گزارش ایرنا، ناصر چرخساز روز چهارشنبه درهمایش امدادگران هلال احمر البرزافزود: جمعیت هلال احمر به عنوان یک مجموعه عام‌المنفعه و خدمات‌رسان افتخار همدلی و همراهی با مردم را در حوادث و مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی بر عهده دارد و امروزه نیز این خدمات را به صورت خود جوش و داوطلبانه توسط اعضای بزرگ این خانواده عظیم شاهد هستیم .
وی دغدغه‌ها و مشکلات موجود درعرصه خدمت‌رسانی را مهم برشمرد و اضافه کرد : در صدد هستیم که همواره با برگزاری این نشست ها بتوانیم با ارائه پیشنهادهای سازنده در مرتفع سازی مشکلات گام موثری را در پیشبرد اهداف والای جمعیت برداریم.
چرخ سازاظهارامیدواری کرد که با درنظر گرفتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود تغییرات محسوس و چشم‌گیری را در خدمت رسانی بوجود آوریم .
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر استان البرز نیز دراین مراسم گفت : امدادگران و داوطلبان مطرح کرد؛ جوانان به عنوان سرمایه‌های معنوی و مادی جامعه هستند .
حجت الاسلام والمسلمین علی الهی افزود : هر کشوری که از قشر جوان و پر امید برخوردار است گنجینه‌های عظیم را در اختیار خود دارد که باید قدر آن را بداند و به آن ارج نهد و با الگوسازی شایسته در جامعه این سرمایه بزرگ را تکثیر کند .
وی اضافه کرد: جوانان نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ در جامعه به عهده دارند و انتخاب جمعیت هلال احمر به عنوان پلی برای خدمت رسانی به هم نوع، انتخاب شایسته‌ای است که آنان را برای دست‌یابی به سرمایه‌های معنوی سوق می‌دهد.
الهی با تاکید بر وظایف مسئولین در هلال احمر در قبال جوانان خاطرنشان کرد : مدیران عامل و مسئولان دفاتر نمایندگی باید سه وظیفه عمده ، محافظت و مراقبت از این سرمایه معنوی، تکثیر این سرمایه و افزایش کمی و کیفی جوانان در جمعیت، الگو سازی و الگو قرار دادن این جوانان برای سایرین دنبال نمایند، زیرا انسانهایی که سرمایه دارند اگر بنا باشد که سرمایه هایشان را یکجا مصرف کنند این سرمایه ها روز به روز مانند برف آب می شوند و از میزان آن کاسته می شود.
وی افزود: هر فردی موظف است علاوه بر حفظ ومواظبت از این سرمایه تلاش کند تا این روحیه نوع دوستی و خدمت رسانی را گسترش دهد و این ایمان و باور را در جامعه فرهنگ سازی کند .
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.