محمود قیصری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در آستان مبارک امامزادگان محمد بن اصغر (ع) هوگند، بی بی نجمه خاتون مجد، محمد بن اسحاق کرند و امامزاده ساغند برگزار می شود.
وی ادامه داد: این طرح در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، از 28 اسفند تا 14 فروردین اجرا می شود.
قیصری اضافه کرد: این طرح که در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و تفریحی اجرا می شود موجب آشنایی افراد به ویژه نسل جوان با مسایل مختلف اعتقادی، مذهبی و دینی می شود.
وی اظهار کرد: برپایی خیمه های معرفت با حضور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه در خصوص پاسخگویی به سوالات شرعی، تشکیل غرفه مشاوره خانواده، برپایی نماز جماعت و دیگر مراسم های مذهبی نظیر ادعیه خوانی از جمله برنامه های اجرایی در طرح آرامش بهاری خواهد بود.
به گزارش ایرنا، قیصری گفت: از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این طرح به عنوان یک برنامه بزرگ فرهنگی، انس هرچه بیشتر عموم جامعه با اهل بیت و ائمه معصومین و تشویق و ترغیب آنها برای حضور در اماکن متبرکه است.
شهر بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار داشته و در مجموع دارای هفت بقعه متبرکه و 126 مسجد است.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550** 6054* خبرنگار- نرگس سینایی * انتشاردهنده - مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.