حجت الاسلام علی برهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان یک موضوع مهم در کشور راه های مختلفی وجود دارد که توجه به خرید کالاهای ایرانی از جایگاهی خاص برخوردار است.
وی ادامه داد: خانواده ها باید برای کمک به اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای مشابه خارجی که ضربه به اقتصاد میهن اسلامی است بیش از گذشته از تولیدهای داخلی استفاده کنند.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: فرهنگ سازی برای خرید کالاهای داخلی قطعا باید توسط دستگاه های مختلف آموزشی و همچنین رسانه های گروهی در بخش های گوناگون انجام گیرد.
برهان گفت: در داخل کشور کالاهای خوبی تولید و به بازار برای فروش و مصرف مردم عرضه می گردد که باید در طول سال و بخصوص در آستانه سال جدید بیش تر از گذشته مورد اقبال همگان قرار گیرد.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: در مقابل بر قشر تولید کننده در داخل کشور است که روز به روز بر ارتقا و کیفیت کالاها و اجناس خود بیفزایند تا مردم رغبت بیشتری برای خرید کالاهای داخلی داشته باشند.
برهان ابراز امیدواری کرد تا همه مردم برای افزایش تولید ، ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری همواره توجه خاص به تولیدهای داخلی داشته باشند.
مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، از این هفته آغاز کرده است.
7536/ 6197خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.