به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف دو و نیم کیلوگرم ماده مخدر هروئین در رشت خبر داد.
احدالله احدی گفت: در پی کسب گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در رشت، ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، خودروی پراید این قاچاقچی را متوقف و در بازرسی از آن، 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به معرفی متهم 37 ساله به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی افزود: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم در حوزه مواد مخدر است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف یک کیلو و 750 گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ منوچهر محبوبی گفت: در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده، عوامل گشت انتظامی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و در بازرسی از آن، 45 بسته کوچک و بزرگ مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک کیلو و 750 گرم کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به معرفی متهم 29 ساله به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس می‌تواند نقش شایانی در ریشه کنی معضل اعتیاد داشته باشد.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.