فرماندار شفت گفت: تاسیس مدارس نمونه دولتی و شاهد شهرستان شفت در دست پیگیری است.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان فرارسیدن عید سعید غدیر خم را پیشاپیش تبریک گفت و افزود : مناسبت‌های مذهبی فرصتی مناسب برای بازگوکردن تاریخ و حقایق دینی برای دانش آموزان است.

فرماندار شفت با بیان اینکه گازرسانی به بخش عمده مدارس این شهرستان در سال گذشته انجام گرفته‌است افزود : با تجمیع مدارس و در نظر گرفتن امکانات مناسب برای رفت و آمد دانش آموزان می‌توان  کیفیت و سرعت خدمات رسانی را بهبود بخشید.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اعتبارات شهرستان شفت به صورت تخصصی و تجمیعی تقسیم شده است افزود : با تخصیص اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استخر شنای مدرسه دکتر حسابی تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سن ابتلا به بیماری اعتیاد به 12 سال کاهش یافته است افزود : آسیب های اجتماعی و مواد مخدر جدیدو صنعتی  در کمین کودکان و نوجوانان است که باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی شود.

محسنی  با بیان اینکه موضوع محیط زیست و پسماند باید در بین دانش آموزان فرهنگ سازی شود پیشنهاد کرد ؛ اولین گروه مردم نهاد زیست محیطی با مشارکت دانش آموزان شفتی و با محوریت اداره حفاظت از محیط زیست و آموزش و پرورش این شهرستان و همکاری سایر دستگاه های ذیربط  تشکیل گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باید قبل از آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به ایمن سازی مدارس حاشیه راه های اصلی اقدام کند افزود : پلیس راهور بر عملکرد سرویس مدارس خارج از حوزه شهری و نیروی انتظامی در حوزه شهری  نظارت می کند و شبکه بهداشت و درمان با عرضه اقلام غیر بهداشتی در حاشیه مدارس برخورد قانونی انجام خواهد داد.

فرماندار شفت با بیان اینکه تاسیس مدارس نمونه دولتی و شاهد  در این شهرستان در دست پیگیری قرار دارد افزود : سلامت آب شرب مدارس شفت و احمدسرگوراب پس از اجرای پروژه  آبرسانی غرب نزدیک بهبود خواهد یافت. وی در پایان تصریح کرد : ادارت برق ، گاز و آب موظفند قبل از قطع هرگونه انشعاب مدارس با آموزش و پرورش شهرستان شفت هماهنگ کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.