رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی 122 با اشاره به ماهیت شرکت‌های آب و فاضلاب بعنوان دستگاههای خدمات رسان اظهار داشت: به منظور افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها و ارتقاء خدمات، استفاده روزافزون از فناوری، کمک بزرگی در تحقق این اهداف است.

به گزارش ایلنا ازرشت،رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی 122 شرکت اهم اقدامات این حوزه را در راستای افزایش بهره‌وری با هدف کاهش هزینه ها و ارتقاء خدمات جهت کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان برشمرد.

حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی 122 با اشاره به ماهیت شرکتهای آب و فاضلاب بعنوان دستگاههای خدمات رسان اظهار داشت: به منظور افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها و ارتقاء خدمات، استفاده روزافزون از فناوری، کمک بزرگی در تحقق این اهداف می باشد.

وی در ادامه افزود: شرکت آبفای گیلان به دلیل گستردگی مشترکان و پراکندگی جغرافیایی آنان، نیازمند راهکارهایی برای ارایه خدمات آسان، سریع و با کیفیت است و این مهم تنها از طریق توسعه خدمات غیر حضوری محقق خواهد شد و استفاده از ظرفیت مرکز جامع تماس گزینه ای بی بدیل در شرایط امروز ماست.

ناطقی با بیان اینکه اطلاع دائمی و مستمر از کمیت و کیفیت آب تحویلی و چگونگی ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش در سطح استان بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مشترکین و برقراری ارتباط دو سویه و ایجاد بستر تعامل در بهره برداری موثر از منابع و تاسیسات نیز دارای اهمیت است.

رئیس سامانه 122 آبفای گیلان تماسهای ورودی به مرکز فوریت های آب و فاضلاب (122) را به 5 دسته ناشی از قطع یا افت فشار آب عمومی، قطع یا افت فشار موردی، تماس های مرتبط با کیفیت آب، ابهامات و اشکالات مربوط به صورتحساب، انتقادات و پیشنهادات و درخواست خدمات مختلف شرکت عنوان کرد.

وی با برشمردن اهم اقدامات صورت گرفته در آبفای گیلان اظهار داشت: بازدید از شرکت های موفق در حوزه های 122 و 1522، ایجاد دو کارگروه «پیاده سازی و اجرای ساختار» و «ایجاد مرکز خدمات» 122 و 1522،بازسازی ساختمان مرکز 122 و 1522، خرید نرم افزارها و سخت افزارها و تهیه بسترهای مخابراتی وآموزش کاربران از اهم موارد بوده‌است.

رئیس مرکز سامانه 122 آبفای گیلان بررسی نحوه ارائه خدمات غیرحضوری، برگزاری جلسات توجیهی، ارائه خدمت فروش به مشتریان از خدمات 22 گانه در فاز اول مرکز 1522 (خدمات غیرحضوری) ووارد مدار نمودن تمامی تماس های مردمی از سطح استان به مرکز 122 را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد.

1

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.