به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا فیاض در بازدید از واحد تولیدی فولاد گذران اعتماد بجنورد واقع در شهرک صنعتی آشخانه اظهار کرد: اصلاح خط تولید در افزایش کمی و کیفی و ارتقای سطح تولیدات محصول بسیار موثر است.
وی با تاکید بر افزایش راندمان تولیدات خاطرنشان کرد: با رعایت استانداردهای جهانی و اصلاح خط تولید می توان با استفاده از ظرفیت حداکثری جایگاه خوبی را در صادرات محصولات کسب کرد.
واحد تولیدی فولاد گذران اعتماد بجنورد واقع در شهرک صنعتی آشخانه در زمینه تولید فلنچ فعالیت دارد.
فیاض در بازدید از واحد بجنورد پلاستیک، مستقر در شهرک صنعتی بجنورد نیز گفت: واحدهای تولید کننده انواع پلاستیک و بسته بندی، باید با دقت و شناخت سلیقه مشتری در نوع بسته بندی نظر مخاطب و بازار را جلب کنند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: با استفاده از نسل جدید بسته بندی محصولات، می توان تحولی شگرف در بازار فروش به وجود آورد چرا که امروز بسته بندی و ظاهر زیبای محصول نقش مهمی در جلب نظر و رضایت خریدار کالا دارد.
وی بر ضرورت تغییر الگوی مصرف پلاستیک و استفاده از فناوری نانو در بسته بندی های زیست تخریب پذیر تاکید کرد.
فیاض در بازدید از واحد فولاد صنعت اترک نیز بر ضرورت استفاده از روش های نوین بازاریابی تاکید کرد و بکارگیری روش های جدید فروش کالا به صورت اینترنتی و استفاده از ظرفیت عظیم فضای مجازی را، عامل مهمی در موفقیت بازار فروش دنیای امروز دانست.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی از سه واحد تولیدی مستقر در شهرک بیدک بجنورد و شهرک صنعتی آشخانه بازدید کردند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.