فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ارائه خدمات مطلوب و مناسب در بخش حمل و نقل عمومی و درون شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتحادیه تاکسیرانی استان گیلان اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم استفاده بهینه از خدمات بخش ناوگان حمل و نقل عمومی است که با نوسازی تاکسی‌های سطح شهر می‌توان گام بزرگی در ارائه خدمات به مردم برداشت.

وی اضافه کرد: اگر این اتفاق نیفتد و در ارائه خدمات مطلوب به مردم کوتاهی صورت گیرد، مردم نیز برای تردد مسافرت های کوتاه درون شهری به خودروهای شخصی خود متوسل می‌شوند که پیامد آن ایجاد ترافیک و چالش‌های اجتماعی در این زمینه است.

فرماندار آستارا افزود: جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در ناوگان حمل و نقل درون شهری می‌تواند کمک شایانی بر حفظ محیط زیست نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: کنترل این چالش اجتماعی کار چندان سختی نیست، با برنامه ریزی درست و مدیریت بهینه که از جمله آن علاوه بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، نظارت بر کار تاکسی ها و آژانس ها است می‌توان شهری پویا داشت.

رنجکش تصریح کرد: در نشست آتی شورای ترافیک شهرستان مرزی بندر آستارا در مورد ساماندهی ایستگاه ها و نرخ کرایه ها و مسیرهای تردد تاکسی ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی از اتحادیه تاکسیرانی خاص تا متناسب با ضوابط مرزی و گردشگر پذیر بودن آستارا زمینه‌های حمل و نقل عمومی را فراهم نماید.

وی افزود: از هرگونه برنامه ریزی برای خدمات مطلوب به مسافران و مردم در این شهر استقبال و پشتیبانی می‌شود.

در این جلسه جوانمرد و علیپور دو تن از مسئولان این شرکت با ارائه برنامه هایی در زمینه توسعه حمل و نقل درون شهری و حمایت ازشبکه تاکسیرانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم خواستار مساعدت فرماندار آستارا شدند و از وی به دلیل نگاه خوب به حوزه حمل و نقل تشکر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.