به گزارش خبرنگار ایرنا هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان غروب یکشنبه پیگیری شد و تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی بندر انزلی میزبان تیم بادران تهران بود.
ملوانان در این دیدار و با نظر نادر دست نشان سرمربی خود از حجت صدقی، مهدی کربلایی، مهیار زحمتکش ، وحید حیدریه، ایمان باصفا، محمد پوررحمت الله، پژمان نوری، پوریا غلامی، بابک مرادی، شهریارمغانلو و محمد روشندل استفاده کرد و تیم فوتبال بادران تهران نیز با هدایت سرمربی خود محمد ربیعی ، بازیکنانی همچون سید مهدی اسلامی ، ابراهیم کریمی ، امین عباسی، امید نظامی پور، مسعود ریگی، محمد آبشک، قائم اسلامی خواه، امیر میر بزرگی ، کریم اسلامی ، محمود خمیسی و سعید واسعی را به میدان فرستاد.
قضاوت این دیدار بر عهده وحید کاظمی بود و محمدجواد مداح ، مهدی سیفی و مهرداد خسروی او را در امر قضاوت این دیدار پر تنش یاری کردند.
بازی در هوای گرم آغاز شد و کادر فنی و سرمربی تیم فوتبال ملوانان بندرانزلی قبل از آغاز بازی به استقبال کادر فنی تیم میهمان رفتند.
دو تیم ملوان و بادران تا کنون و قبلاً دوبار در مقابل هم صف آرایی کرده بودند، با این حال ، ملوانان از ابتدای این دیدار بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بودند و در دقیقه 29 ، پرتاب اوت محمد روشندل بازیکن شماره 39 ملوانان با ضربه سر شهریار مقانلو به سمت دروازه بادران فرستاده شد که دروازه بان تیم حریف به سختی آن را مهار کرد.
در دقیقه 42 بازی نیز ابراهیم کریمی بازیکن شماره 5 تیم بادران تهران توپ ارسالی پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی را با دست مهار کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان داده و ایمان باصفا بازیکن شماره 34 ملوانان گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
در ادامه بازی بازیکنان بادران ضربه ملوانان را پاسخ دادند و دروازه بان تیم ملوان بندرانزلی در دقیقه 55 ، شوت امیر میربزرگی بازیکن شماره 88 تیم بادران تهران را روانه کرنر کرد که توپ برگشتی از کرنر حریف با ضربه بابک مرادی بازیکن شماره 11 ملوان بندرانزلی با فاصله ای اندک از بالای دروازه تیم میهمان به بیرون از زمین رفت.
مهیار زحمتکش بازیکن شماره 26 ملوانان نیز در دقایق 75 و 86 بازی دو توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید و ضربه سر کریم اسلامی بازیکن شماره 7 بادرانی ها را نیز دروازه بان ملوان بندرانزلی به زیبایی دفع کرد.
کریم اسلامی و اکبر صغیری در دقایق 82 و 90 ، از داور کارت قرمز گرفته و از زمین بازی اخراج شدند و دو تن از کادر فنی این تیم نیز به دلیل اعتراض بیش از حد از سوی داور این دیدار اخراج شدند. بازیکنان تیم فوتبال بادران تهران با وجود 10 نفره شدن به حملات خود ادامه داده و در دقیقه 90 ، مسعود ریگی بازیکن شماره 6 بادرانی ها توانست با ضربه ایستگاهی، دروازه ملوان را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.
ملوانان پس از شوک گل تساوی، به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه پنجم وقت اضافه بازیکن تیم فوتبال بادران تهران ، پوریا غلامی بازیکن شماره 17 تیم میزبان را در محوطه جریمه سرنگون و داور نقطه پنالتی را نشان داد.
ملوانان توسط ایمان باصفا بازیکن شماره 34 خود پنالتی بادآورده را از دست دادند تا در نهایت هواداران ملوان بندرانزلی با تعویض نتیجه پیروزی با تساوی، ورزشگاه را ترک کنند.
***حاشیه های بازی
با وجود مسدود بودن بخش عمده ای از ورزشگاه تختی و ممنوعیت استفاده از آن به دلیل فرسودگی و خطرات جانی، حدود 2 هزار تماشاگر از این دیدار استقبال کردند.
بازیکنان ملوان با پیراهنی به میدان آمدند که منقش به عکس سید علی فاطمی بازیکن ملوان بود که در جریان بازی این تیم با برق نوین شیراز مصدوم شده بود. محمد آبشک بازیکن دو فصل گذشته ملوان بندر انزلی و بازیکن فعلی تیم بادران تهران نیز پیش از حضور در میدان رقابت با تیم سابق خود نزد سرمربی ملوانان و کادر فنی این تیم رفت و از آنان کسب اجازه کرد.
سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر از روی سکوها شاهد این دیدار بود و محمد روشندل بازیکن شماره 39 ملوانان در اواسط نیمه دوم به دلیل احساس درد از ناحیه قفسه سینه از بازی خارج و در اواخر دیدار با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) در هفته چهارم ، شنبه آینده 11 شهریور ماه جاری میهمان صبای قم است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
2007/7471
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.